Materiały do publikacji powinny być dostarczone w pliku tekstowym (ew. zdjęcia, rysunki, logo w osobnych plikach). Publikowany artykuł jest przed wydrukowaniem przekazany autorowi do autoryzacji. Forma graficzna artykułu sponsorowanego podlega zasadom jednolitym dla wszystkich materiałów merytorycznych zamieszczonych w czasopiśmie.
Najważniejsze wytyczne edytorskie:
- teksty zapisane w formacie doc, czcionka Times 12 pt., marginesy 2,5 cm (standard);
- strony bez automatycznych nagłówków i stopek, numeracji stron, logo firmy itp. - czysty tekst;
- tekst bez kolorów, nietypowych czcionek, pogrubienia tylko najważniejszych części;
- nie należy dzielić artykułu na kolumny, stosować nietypowych wyliczeń oraz wstawiać obiektów w plik;
- zdjęcia prosimy dołączać w osobnych plikach w formatach tiff, jpg (300 dpi), eps, psd;
- należy przyjąć, że cała strona tekstu (kolumna) po złożeniu bez ilustracji zawiera ok. 6500 znaków ze spacjami,
- materiały przesłane do publikacji nie mogą być obciążone prawami osób trzecich.