Na początku bieżącego roku firma Dahua Technology wyodrębniła linię produktów konsumenckich. Są to klasyczne produkty plug and play, czyli takie, które klient końcowy (przyszły użytkownik) kupuje w sklepie (e-sklepie) i samodzielnie uruchamia w domu.
Na asortyment oferowanych produktów konsumenckich, który zaspokoi potrzeby każdego użytkownika, składają się kamery przeznaczone do montażu na zewnątrz i wewnątrz pomieszczeń. Dahua oferuje bezpłatną polskojęzyczną aplikację Lechange (poprzednia nazwa to Easy4ip), dzięki której użytkownicy mogą szybko i sprawnie stworzyć swój domowy system dozoru wizyjnego. Aplikacja oferuje szereg funkcji, w tym podgląd on-line, wysyłanie powiadomień o zdarzeniach (alarmów) po wykryciu ruchu w polu widzenia kamery, zapis zdarzeń na karcie MicroSD lub w chmurze (opcja płatna), podłączenie maksymalnie 256 kamer do aplikacji, udostępnienie obrazów z kamer innym osobom (maksymalnie czterem).
Wszystkie kamery przeznaczone do montażu wewnątrz pomieszczeń są wyposażone w mikrofon i głośnik. Dzięki temu mogą być pomocne podczas opieki nad dziećmi, seniorami lub domowymi zwierzętami. Obecnie Dahua oferuje trzy linie takich kamer, w tym kamery obrotowe o kącie widzenia 355°, oraz cztery linie kamer przeznaczonych do montażu na zewnątrz pomieszczeń.
Wkrótce oferta zostanie wzbogacona przez dodanie kamery C26E i dwóch modeli wideodomofonów – DB11 i bezprzewodowego DB10.
C26E to kamera przeznaczona do montażu na zewnątrz pomieszczeń, o nowoczesnym wyglądzie, wyposażona w syrenę o głośności 110 dB i oświetlacz LED. Podstawowe właściwości C26E: rozdzielczość 2 Mpx, kompresja H.265, detekcja ruchu, wbudowana podwójna antena, gniazdo na kartę MicroSD o pojemności do 128 GB, podświetlenie nocne o zasięgu do dziesięciu metrów oraz obudowa o klasie szczelności IP65.
Nowe wideodomofony DB10 i DB11 będą obsługiwane przez aplikację Lechange. Oba modele mają rozdzielczość 2 Mpx, kąt widzenia 140°, funkcję detekcji ruchu, gniazdo na kartę MicroSD, mechanicznie odsuwany filtr podczerwieni oraz wbudowany mikrofon i głośnik. Użytkownik otrzyma powiadomienie wysłane na smartfon – zarówno o zdarzeniu (o wykryciu ruchu w polu widzenia kamery), jak i o tym, kto naciska przycisk dzwonka. Oba modele umożliwiają podłączenie elektronicznego lub mechanicznego dzwonka do drzwi.
Bezpośr. inf. Dahua Technology Poland
Opracowanie: Redakcja