
– Biorąc pod uwagę sukcesy w tworzeniu sieci punktów obsługi klienta w rejonie Europy, Azji Środkowej i Afryki jest nam szczególnie miło, że możemy rozszerzyć sieć o Pro Express w Polsce. Dzięki temu będziemy mogli zaprezentować naszym polskim klientom sprawdzone w innych krajach metody sprzedaży i wsparcia technicznego w dziedzinie systemów alarmowych. Ten jedyny w swoim rodzaju punkt obsługi klienta, zlokalizowany w Warszawie, oferuje Państwu wsparcie techniczne oraz prezentuje nowości wśród naszych najbardziej innowacyjnych produktów – powiedział Bart Otten, prezydent UTC Fire & Security’s Global Security Products Group dla rejonu Europy, Azji Środkowej i Afryki.
Pro Express jako punkt obsługi klienta funkcjonujący na zasadzie one-stop shop (możliwość dokonania szybkich zakupów, bez konieczności składania zamówienia), stanowi duże udogodnienie dla profesjonalistów z branży systemów alarmowych, stanowiących grupę naszych klientów. Jest to odpowiedź naszej firmy na ich potrzeby z zakresu łatwego i sprawnego pozyskania w jednym miejscu potrzebnych produktów. Kompleksowa obsługa sprzedażowo – techniczna w punkcie Pro Express pozwoli również naszym klientom na pracę bardziej efektywną i sprawną, przez co świadczone przez nich usługi staną się jeszcze bardziej profesjonalne w oczach ich klientów.
Dodatkowym atutem punktu Pro Express jest możliwość skorzystania z fachowych porad technicznych ekspertów pracujących w naszej firmie, a także zapoznanie się z gamą produktów w specjalnej sali pokazowej, przygotowanej przez fachowców, którzy w każdej chwili służą pomocą i radą klientom punktu.
Bezpośr. inf. Anna Świniarska
UTC Fire & Security Polska