– Chcemy wprowadzić nową jakość pracy z klientem – słuchać jego potrzeb, myśleć za niego o kosztach utrzymania systemów, projektować i wdrażać rozwiązania optymalne dla jego obecnej i przyszłej sytuacji. Dlatego też nie wiążemy się umową wyłącznościową z żadnym z producentów z rynku bezpieczeństwa, czy automatyki budynkowej. Chcemy zawsze dobierać rozwiązanie doskonałe technicznie, efektywne kosztowo, spełniające oczekiwania naszych klientów – mówi Marta Małecka.
Marta Małecka przez ostatnie lata związana była z firmą Sony Poland, gdzie odpowiedzialna była za sprzedaż i marketing produktów związanych z zabezpieczeniami technicznymi. Jej największe sukcesy to – zbudowanie w Polsce zespołu techniczno-sprzedażowego dedykowanego rozwiązaniom sieciowym, zwiększenie udziału marki Sony w rynku kamer sieciowych, wygrywanie kluczowych projektów na rynku bezpieczeństwa, czy zbudowanie efektywnej sieci partnerów handlowych. Poprzednio zajmowała się rozwojem rynku Digital Signage, czyli cyfrowych nośników reklamowych w firmie ATM oraz Agencji reklamowej NEO.
Bezpośr. inf. Futurial
natalia.bakiewicz@futurial2020.pl